Måndag kväll

Hej!

Nu har jag varit grymt effektiv och städat supersnabbt. Har också ätit en findus mikromat :) jag blev grymt irriterad nu när jag kom hem för ca en timme sen, det har varit gubbar här idag och installerat några sorts sladdar och ett skåp, det har nåt med internet att göra. För det första hade de tagit bort ALLT i hallen, slängt väskor och jackor på soffan och ställt in alla skor i köket. Alla möbler i vardagsrummet hade de flyttat på för att komma åt bakom en byrå. Men de hade inte bara flyttat på byrån utan ALLA möbler. Utan att ställt tillbaka nånting! Gud vad irriterande. Dom kan väl åtminstone ställa tillbaka möblerna om de nu ska härja omkring sådär...

Nu ska jag se på Ung och bortskämd som alla människor pratar om :p Får se om det är något att titta på. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0