Måndag 15 nov

Nu har jag bänkat mig i soffan där resten av kvällen får spenderas. Har jobbat idag mellan 11.30-18.00. När jag slutade åkte jag hem och lagade en god korvgryta med ris. Jag tror inte den här veckan kommer bli så intressant i bloggen, har jobb jobb jobb hela veckan och fram tills nästa torsdag. Det blir alltså jobb elva dagar i sträck, lite småjobbigt men det är bara köra. Jag är ju ny på jobbet och är sugen på att visa framfötterna! :) Sen blir det kul när lönen kommer :) Imorgon blir det jobb mellan två och sju, så bara fem timmar. Det blir skönt. Funderar på att hitta på något innan istället för att bara dega hemma... Aja, får se hur det blir! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0