jag smälter som en glass

Sitter och kollar på "ensam mamma söker" och det var en kille som nyss sa att han smälte som en glass av en av mammornas ögon. Tyckte det var himla gulligt haha.

Har nu klarat av hela veckan med jobb alla dagar, nu är det fyra jobbdagar kvar. Märker att jag inte har haft så mycket mer för mig än just jobb, därför har bloggveckan varit lite lam.

Jag trivs så grymt bra på mitt nya jobb och jag märker att jag blivit så himla glad den senaste veckan. Det var första gången jag jobbat sju dagar i sträck men det gör mig verkligen ingenting, visst är jag lite trött men jag är glad ändå. Det känns riktigt riktigt skönt.

Imorgon ska jag upp med tuppen och tvätta, det kommer bli en tvättid till för jag har sjukt mycket tvätt. Så mycket att jag till och med börjat gå på Jimmies strumplåda... Dags att tvätta alltså.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0