Hej mitt vinterland

Oj vad det snöar ute! Det är alldeles vitt här. Men det är nästan snöstorm, känns lite halvjobbigt att snart dra sig ur den varma sköna lägenheten....

Ja, igår var alltså första dagen på jobbet. Det gick väldigt bra, jag är placerad i kassan så där satt jag mest och, ja... tog emot kunder och tog betalt :) sånt man gör i kassan haha. Men det gick jättebra för att vara första dagen, tror inte jag gjorde fel en enda gång faktiskt. Väldigt trevliga kolleger också. Och sen känns det väldigt lyxigt jämfört med restaurangbranchen, här får man en timmes (!) lunch, raster, ingen stress... Det är perfekt.

Nu ska jag göra mig klar sen bär det av till jobbet. Börjar klockan två och slutar sju, så det blir kort idag.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: pills

underbart med snö:D!



2010-11-09 @ 17:07:34
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0