tokigt trött

Oj oj oj vad duktig jag varit idag! Imorse satte jag mig, målmedveten som aldrig förr, vid datorn för att göra ett "uppdrag" i min distanskurs. Detta var det andra uppdraget av fyra totalt. Jag fick g- på mitt första uppdrag så nu jäklar tänkte jag, nu ska jag vara duktig och få ett bra betyg på denna uppgiften. Jag skrev väl ungefär hälften av frågorna tills jag kände att det var dags för lunch. Jag sparade uppdraget och började göra lite mat. Något som är bra med distanskursen är att man kan göra uppdragen hur länge man vill, och ändra i det innan man skickar det till läraren. Och under tiden sparas det på hemsidan. Eller rättare sagt, det SKA sparas. Men när jag ätit upp min lunch och var redo att säga igång igen så var hela jag nära på att explodera när jag upptäckte att alltid i uppdraget var borta!! Jag HADE faktiskt sparat, vet att jag är klumpig men nu var jag riktigt noga med det BARA FÖR ATT DETTA INTE SKULLE HÄNDA. Jag var galen i några minuter men sen, kors i taket, samlade jag ihop allt tålamod som fanns i min icke-tålmodiga kropp och BÖRJADE OM! tänka sig. Jag är väldigt väldigt väldigt stolt.

Efter det skrev jag klart mitt fördjupningsarbete i psykologi, det blev rätt bra tror jag. Så det är också inlämnat, nästan en vecka innan sista datumet. Frontermappen stänger 23:59 oftast på sista inlämningsdagen och jag skickar nästan alltid in mina arbeten tidigast 23:00 ;) alltid i sista sekunden. Men nu är jag ON FIRE! Galet. Jag har dessutom börjat med mitt tredje uppdrag i distanskursen. Jag har inte alls mycket kvar att göra och om tre veckor minus en dag tar jag studenten!!! WOOOO!

Men nu kände jag att all energi bara rann ur mig. Det verkligen kändes. Mina ögonlock bara hänger och jag känner mig helt slut. Jag höll på med mitt uppdrag men märkte hur hjärnan ropade STOPP! det var verkligen så, från ena sekunden till den andra så kände jag att NEJ, nu kan jag inte få in något mer i huvet. Så nu ska jag förhoppningsvis kolla på Desperate Housewives från igår om jag lyckades spela in. Annars blir det kudden. God natt!

såhär trött är Martina nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heja dig! GRYMT bra jobbat! :D Stor kram från en mycket stolt pappasyster :)

2010-05-20 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0