Nya tag!

Godmorgon! Nu är det en ny vecka och nya tag. Förra veckan började jag litegrann med att träna och promenera och äta nyttigare. Men den här veckan ska det bli ordentligt! Igår kväll var jag och Jimmie ute och gick och sen körde jag ett träningspass hemma innan jag gick och la mig. Man behöver ju faktiskt inte ett gym det går skitbra på hemmaplan! Lite armhävningar, sit-ups, kissande hunden m.m. Nu jäklar!

Har för övrigt haft en bra helg förutom i fredags när allt blev pannkaka... I lördags skulle jag och Jimmie ha åkt till Lina och David och förfestat där sedan gått ut men vi hade inte råd. Så det blev en lugn kväll hemma hos mig med middag och sen tvmys, det var skönt faktiskt. Igår åkte vi och käkade lunch på Tapco (onyttig dag igår haha. men BARA igår) och sen svängde vi förbi Lina och David på te. Oj vad vuxet det lät! Men det var mysigt.

I lördags på dagen var jag och Jimmie och Jimmies mamma Laila på en visning på en lägenhet i Södertälje. Den var fin men för stor och för dyr. Dessutom ville killen hyra ut till någon som kunde köpa möblerna och då var det tyvärr kört. Men jag och Jimmie fortsätter leta som galningar och på tisdag ska vi faktiskt på en visning till i mina gamla Tumbatrakter!

ÅH vad trött jag är, vaknade för en timme sen när Jimmie gick upp och kunde inte somna om. Så nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Ska vara på Sydpoolen kl 8 och köra livräddning med idrotten det blir roligt! Tur att Pernilla går på samma idrot så jag inte behöver åka dit själv :)

Resten av dagen blir det skola till klockan fem sen efter det ska jag träffa Jennica och käka på Nancys, mys!
Toodles :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0