Ledig imorgon

Har haft en skön dag med hyfsad sovmorgon, sen en bra dag i skolan förrutom Chili con carne till lunch. Sista lektionen var dans och jag, Pernilla och Nicki gjorde en egen koreografi ;D vi var helt enkelt grymma på det där. Efter skolan träffade jag Anna. Hon lagade god pastasallad till oss sen tog vi en promenad. Nu har jag pluggat och kollat på Desperate Housewives. Imorgon är jag ledig och då ska jag luncha med Lina wii :) men eftersom jag är ledig imorgon så vill jag gärna ta vara på det och vara uppe lite sent ikväll. Men jag är så sjukt trött så det blir väl samma tid som alla andra kvällar... Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen har du uppdaterat lite :D puss

2010-05-05 @ 21:17:51
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0