Lägenhetsjakt!

Hela dagen idag har gått åt till att leta efter lägenheter. Jag vaknade runt halv tio (ledig idag igen, wiii!) och satte mig direkt vid datan. Sökte lägenheter och anmälde intresse till ett antal. Vid tvåtiden åkte jag in till Södertälje för att gå till kommunhuset och hämta lista på privata hyresvärdar. Kom hem och nu har jag och Pernilla lagat kanonmiddag. Cous-cous med massor av grönsaker och fetaost, med stekta brödbitar till med vitlökssmör på. Mums! Ikväll ska jag vara med Jimmie, Sandra och Rikard om nu Jimpan kan ringa någon gång... Han har ingen telefon och jag börjar bli lite stressad :p men men. Här är ett kort på vår fina middag:



Lite sen men här är bilder på mig och Lina från i onsdags :)



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0