Jakten fortsätter

Idag ska jag och Jimmie på lägenhetsvisning igen, och imorgon ska vi på en också. Det gäller att vara aktiv men det är faktiskt väldigt svårt att hitta lägenhet, mycket svårare än jag trodde. Hoppas vi får tag i någon snart bara!

Ska fixa mig i ordning alldeles strax och sen ta tåget till Rönninge där Jimmie hämtar mig och så åker vi iväg till visningen. Har verkligen ingenting mer att säga idag men det är sol i alla fall. 12 grader står det på termometern men det känns mycket kallare... Well well, ska i alla fall gå till tåget det känns ju lite hurtigt i alla fall. Har träningsvärk men den ska jag traska bort! AJ nu nös jag det var inte skönt för magen!

Toodles :)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Lycka till! :D

2010-05-11 @ 18:21:02
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0