Jag säger hej!

Vilken underbar dag det är :)
Oh så skönt, sovmorgon och massa tid på mig. Sitter i morgonrock i köket och pysslar lite med digitalkameran, väntar på att bli lite sugen på frukost. Ska ta bussen som går om ca en timme och det är världens finaste väder ute. Termometern säger 14 grader nästan, woho! Vilken hetta.
Har haft en fantastiskt bra helg. I fredags åt jag och Jimmie middag hemma hos mig och fixade lite. Sedan åkte vi till Salem där vi spenderade kvällen med Jimmies vänner. I lördags skulle Jimpan jobba så jag åkte hem och tog det lugnt och sov lite, fixade i ordning mig och mötte honom i Södertälje runt halv sex tiden då vi skulle till Lina. En jättetrevlig kväll hos Lina hade vi, beställde pizza som grabbarna fick hämta medan vi tjejer satt kvar. Satt och förade där tills klockan elva då vi tog en taxi till hamnmagasinet. Kvällen slutade med efterfest senare hemma hos Lina och David, satt och snackade till fem tiden och somnade sedan i soffan. En riktigt trevlig kväll med massa trevliga människor! Tack Lina <3
Gårdagen var en riktig söndag, väcktes då i Linas och Davids soffa av en pigg Jimmie. Vi smög oss därifrån eftersom vi skulle passa en buss och inte ville väcka dom. Så vi gick till Nancys och käkade frukost och sen bussen till mig. Resten av dagen spenderade vi här och som alltid var vi parkerade framför tv:n klockan åtta till wipeout. Eftersom helgen inte hade gett mycket sömn så blev det tidigt i säng det var riktigt skönt faktiskt.

Snart ska jag åka till skolan och efter skolan blir det promenad med den alternativa idrotten. Ikväll blir det nog bara till att plugga, buu. Men imorgon ska jag träffa Lina de blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0