helt underbart

Oj vilken skön dag! sovmorgon igen, och det är världens finaste väder ute.
Hade en väldigt trevlig dag igår med Lina gullisen. Vi käkade först lunch på Milano, sen gick vi till en salong där hon skulle fixa naglarna. Efter det gick vi tillbaka till Milano och fikade :) Senare åkte jag till Salem och träffade min Jimmie som jag inte sett på några dagar så det var mysigt!
Snart ska jag gå till skolan, slutar sen halv fyra och då ska jag träffa Jennica. Det var faktiskt länge sen vi sågs så det blir trevligt. Tar nog en fika i Södertälje vi också ;) Ikväll blir det satans massa plugg... Men det tänker jag inte tänka på ännu jag ska njuta av den här fina dagen! Ha en bra dag :)


guuuuud vad mörkhårig jag varit... hittade den här bilden på jimpas dator. hjälp! nästan svart ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0