helt underbart

Vilken morgon jag har haft! Jag är otroligt morgonpigg på sommaren, så jag vaknade först vid 6-tiden trots sovmorgon. Låg och vred och vände mig ett tag sedan vaknade jag klockan åtta och då kände jag hur min kropp skrek av överskottsenergi. Så då satte jag på mig joggingskorna och gick ut på en snabb morgonpromenad i ca 40 minuter. Det var grymt skönt! Knappt några människor ute och 20 grader varmt och sol. Kunde inte varit bättre. När jag kom hem körde jag ett litet morgon-gympa pass, duktigt va? Körde lite armhävningar och sit-ups och lite blandat. Sen tog jag en dusch och när jag var klar så hade Pernilla vaknat också. Så vi gick ut på balkongen och åt frukost i värmen. Nu ska jag fixa mig i ordning och sen bär det av till skolan. Har bara en lektion idag, grymt! Efter den blir det lunch på kolgrillen förhoppningsvis med Amanda och Nicki, mys!
Goodbye, ha en bra dag! :)


älskar morgonen på sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0