Dödsförkyld!

Helt plötsligt blev jag bara JÄTTE förkyld! Usch inte alls skönt. Sitter och snuvar, och vi som skulle på den nya grekiska restaurangen i Järna ikväll. Jag, mamma, pappa, Pernilla och Jimmie skulle dit och äta men nu fick vi hämta mat istället... Det blir ju självklart gott det med, men det hade varit mysigt att sitta på restaurangen. Jag sitter i soffan med tusen näsdukar runt mig, jag känner mig lite som han i reklamen som är dränkt i näsdukar...

Har haft en mysig helg i alla fall, i fredags var jag ute med fyra härliga tjejer. Tyvärr kom vi inte riktigt till krogen för vi visste inte vart vi skulle gå och med fem tjejer kan det vara lite svårt att komma överens haha. Men vi hade mysigt i alla fall, vi satt på söder och hade det mysigt. Igår kväll var jag och Jimmie hemma hos Sandra och Rikard och grillade det var riktigt mysigt. Sedan blev det en promenad i hällregnet till centralen och nattbuss till jimpa. Sov till klockan två idag! Det behövdes nog.



dags för mat! kommer fler bilder sen. toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0