Bilder från igår

Vilken härlig dag jag hade igår! Skrev ju om min underbara morgon. Efter den åkte jag till skolan där vi bara hade en lektion, ashärligt. Sedan gick jag, Lisa, Amanda och Nicki till kolgrillen i Rönninge och käkade lunch. Jag tog kyckling souvlaki med ris men blev besviken, trodde det skulle va godare :( men min kalla öl i solskenet på uteserveringen var däremot underbar. alldeles perfekt. sedan åkte jag och Pernilla till Södertälje och satte oss vid maren med en isfrappe och chillade i solen innan vi gick och försökte hitta några skor till mig, men jag hittade inga tyvärr. Senare åkte jag till Salem och träffade min älskade Jimmie, vi gick och köpte några cider och satte oss vid en mysig park i några timmar tills solen började försvinna, då gick vi till honom.

Ikväll blir det utgång med ett helt gäng härliga brudar, först ska vi nog skapa lite nostalgi och titta förbi rix fm festivalen som förr i tiden ;) sedan ska vi ut någonstans. Det blir alla tiders! Men innan det ska jag hoppa in i duschen efter en svettig (!) promenad och åka till bolaget, sedan fixning hemma hos annapanna.

Här kommer lite bilder från igår


lisa och nicki på kolgrillen


amanda och jag på kolgrillen


äcklig mat, god öl


söta pernilla vid maren


jag vid maren

Kommentarer
Postat av: amanda

Det var supermysigt! Kommer sakna er till döds när vi tar studenten! :(

2010-05-21 @ 14:33:53
URL: http://amandasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0