8 dagar kvar...

Nu börjar det verkligen närma sig studenten! Jag vet inte om jag nånsin har längtat till något så här mycket.
Sitter nu och pluggar till ett filosofiprov som jag inte gjort, det sista provet! Ska skriva det imorgon på första lektionen. Lämnade in den sista fördjupningsuppgiften idag och på torsdag är den allra sista grejen, ett uppdrag i min distanskurs. Det sista uppdraget. Gud vad skönt! Så på torsdag kväll är jag KLAR med allt. Tog längre tid än jag trodde, jag hade hoppats att kunna glassa dom sista veckorna... Men men. Inga rester över sommaren i alla fall! Jag är faktiskt nöjd.

Har för övrigt haft en trevlig helg, i fredags blev det hemmaplan med filmmys. I lördags var jag och Lina hjälpredor på 50-årsfest, fram tills ungefär 12-tiden då vi kunde slappna av och ta en öl vi med. Det var riktigt kul, roligt att vara på samma fest som mamma och pappa och sen var det kul att få tid med Lina<3 Igår träffade jag Jimmie som varit på handbollsläger hela tiden, så han kom hem till mig och vi hyrde film, "Sin nombre". Den var ok men skitdåligt slut.

Idag har jag tagit sovmorgon, hade inga lektioner i skolan. Satt och pluggade fram tills den enda lektionen som var svenska. Min kära studiehandledare var så gullig! Hon hade under det senaste året samlat på sig böcker som hon gav till oss elever i present. Varje bok passade till varje elev och hon hade en motivering till varför vi fick just den boken. Jättesnällt verkligen hon är bäst. Sen hade vi avslutningsfika :) Senare åkte jag och Pernilla till Huddinge där vi skulle ha alternativ idrott på Friskis och Svettis. Vi körde ett afrodans-pass! Skit kul! Men eftersom man bor i Järna så var vi väl hemma vid 9-tiden. Perfekt. Nu är det dags att sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0