4 dagar ledigt!

Väldigt skönt, ledig idag och imorgon från skolan. Lovely! Skulle precis ha åkt iväg till Södertälje för att träffa Lina och Anne och ätit lunch men Lina hade tyvärr blivit sjuk så det blev inget det var synd. Så nu försöker jag hitta på något annat att göra, min kära pojkvän ligger väldigt bakis i sängen och är inte speciellt vaken alls. Får väl hoppas att han vaknar till liv snart så vi kan hitta på nåt kul!

Igår var vi hemma hos Jimmies chef och drack lite på deras uteplats, herregud vad kallt det var. Jag satt och skakade i flera timmar, vi drog väl vid elva tiden och då gick vi hem till Jimmie och sov här. Jag är sugen på pizza nu! Mmmm eller godis o chips hihi men nej nej inget sånt onyttigt. Ska väl äta sallad eller nåt, yummi...
Ha en bra dag toooooooodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0