what's left of the flag

härliga lov! sitter hemma hos jimmie i min ensamhet och har det allmänt slappt och skönt. sitter och lyssnar på flogging molly - what's left of the flag, helt underbar låt. tyvärr har jimmie den som alarmsignal på morgonen, och han snoozar med 3-minutersintervaller x antal gånger på mornarna... så introt har lite dåliga vibbar. idag ska jag träffa jennifer, en gammal kompis från tumba som jag inte har träffat på evigheter! så det ska bli jättekul. skönt att det börjar bli lite varmare nu, jag längtar som en TOK till våren!!
hoppas alla har en trevlig sportlovsvecka!


bild från i somras titta vad härligt med gröna blad och blå himmel! bara att hålla ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0