Extremt dålig på att skriva

Jag vet att jag är oerhört dålig på att blogga, men det är ju sommar och helt underbart väder och det finns så mycket annat att göra. Sen studenten har jag mest varit ute och både tv och dator är rätt ointressant för tillfället.

Sedan har jag ju varit på Öland över midsommar. Vi åkte i torsdags på eftermiddagen och stannade till söndag. Vi var ett stort gäng på ca 25 personer som åkte. Jag, Jimmie, Anna och Pierre åkte husbil och det var helt grymt. Vi hade perfekt väder och jag är så himla nöjd! Man var lite slut efter tre dagars öldrickande och inte mycket sömn, men det var en helt perfekt resa. Har haft det helt underbart.

Den här veckan har jag mest varit med Lina, vi har badat, solat tittat i affärer haft picnic :) supermysigt. Idag kommer Jimmie hit vi har en massa att fixa till lägenheten. Inga roliga saker utan en massa tråkiga papper och pengar och sånt. Men det måste göras! Ca 4 veckor kvar nu bara tills vi flyttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0