Hemmafru

Igår åkte ju mamma, pappa och Pernilla iväg på sin roadtrip och nu är alltså jag och Jimmie husägare i en och en halv vecka :) han jobbar ju så idag är jag själv. Egentligen skulle jag åkt och badat med min kära Anna men jag har den värsta huvudvärken ever :( Så jag har sovit mesta delen av dagen till och från, tittat på film och legat i mitt mörka rum. Trist när det är sol ute! Har dessutom tagit en massa värktabletter trots att jag inte tycker om att ta det, ändå hjälper det inte. Har tagit äcklig vätseersättning också, det funkar inte heller. Just nu känner jag mig som en hemmafru som väntar på att min Jimmie ska komma hem från jobbet. Igår var vi och storhandlade sen lagade vi mat och jag tog hand om disken. Herregud vad jag känner mig vuxen mohahha :D Igår var vi också hemma hos Jennica och Toffe dom satt och grillade lite på gräsmattan utanför så vi satt där en stund och när det blev kallt gick vi in till dom. Idag blir det att göra ingenting, vill bara att den här huvudvärken ska försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0