Flyttdags



Det är inte klokt vad mycket saker jag har. Nya saker dyker upp överallt, i lådor, väskor, påsar... Känns som att det aldrig tar slut! Vi har en container som står utanför vårt hus för tillfället och trots att jag slängt massor av saker så finns det fortfarande alldeles för mycket kvar. Har packat nu i några dagar men i mitt egna lugna tempo, väldigt skönt. Men det går inte att packa fort, man hittar någon gammal dagbok man måste läsa, ett gammalt brev, en skolkatalog. Ni vet hur det är. Men nu börjar jag faktiskt bli färdig. Bara kläderna kvar i princip.

Igår tog jag en paus från packandet och följde med vänner till Pierres föräldrars hus. Vi hade en riktigt trevlig kväll med förfest-spelet och charader. Det var riktigt mysigt, förutom att min fina Jimmie fattades. Han är på dragracing i Borlänge sen i fredags. Men han kommer hem någon gång ikväll och då kommer han hit. Det blir alltså en lugn kväll ikväll.

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad duktig du är! :) PoK

2010-07-26 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0