tonight´s gonna be a good night!

Jaha så fyllde man 20 igår! Hade en väldigt trevlig dag med sång o paket på morgonen, sedan tårta och vänner och familj på kvällen. Det var riktigt mysigt, tack allihopa som firade mig! Och tack pappa för världens finaste tal, du är bäst! Det var en riktigt fin present.

Idag har jag skrivit ett svenskaprov, det var ett övningsprov i nationella klockan åtta, nu är jag hemma igen. Hann precis innanför dörren innan värsta snöstormen drog igång ute, usch! Men på tisdag åker jag och min älskade syster till Egypten, det blir great! Perfekt tid att komma iväg.

Ikväll har min underbara pojkvän bjudit ut mig på middag, det ska bli riktigt trevligt. Han kommer och hämtar mig runt 6-7 sen åker vi in till stan. Vet inte vart vi ska eller så ännu, men det ska bli jättemysigt. Jag har världens bästa pojkvän, älskar dig jimpa!

Här kommer lite bilder från gårdagen


mamma och mormor fixar i köket


jimmie och jag bakar en tårta. jimmie bakar martina äter ;)

  
födelsedagsbarnet lite trött va jag efter all stress me tårtan ;D


hoppsan blev visst fotad smygsmakar lite chokladgrädde


jimmie älsklingen fixade jättefint på tårtan




världens finaste blommor fick jag av jimmie. 20 rosor med en stor vit i mitten.


värsta morsan, värsta tårtan <3


toffe o jenki


tjusigt hade mamsen gjort


älsklings jimmie


anna o pierre myser


<3


<3


lovely




försöker öppna en flaska


oops vart hamnade den :D


skål! stor och mogen 20åring :)

Nu ska jag och Pernilla se på film och käka lite tårta :) Ha de bra! Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0