Mys i Luleå

Sitter nu i Jimmies farmor och farfars kök, har precis tittat på Flickan som lekte med elden. Vi har det riktigt mysigt här uppe och vi har haft en lugn och skön semester. Jimmie kom och mötte mig på flygplatsen i tisdags när jag kom hit, den första dagen var jag helt död. Ingen sömn och tidigt flyg. Resten av veckan har vi tagit det väldigt lugnt, förrutom nyårsafton förstås. Då var det först middag här sedan gick vi hem till Jimmies syster och hennes familj som bor i närheten. Där var vi en stund sedan drog vi ut på en krog några timmar. Nyårsdagen sov vi i princip bort. Idag har vi gått på isen, det var lite läskigt men det gick bra. Sen har jag ju självklart varit på det obligatoriska borta-på-semester-sjukhus-besöket... Åkte dit igår morse men nu är det bättre med mig. Resan hem är bokad på torsdag morgon. Trivs riktigt bra här, lugnt och skönt tempo och härlig luft. Ikväll blir det Mamma Mia och sen sova tidigt, ska försöka ta vara på sista dagen imorgon och hitta på något roligt. Slänger in några bilder härifrån också :)
Hoppas alla där hemma har det kalas! PUSS O KRAM.



från flygplanet, hade lite tråkigt i min ensamhet


en trött jimmie. detta är det tillståndet vi varit i största delen av tiden haha


jimmie och vovven tess på promenix


typ en sekund innan tolvslaget, jag och jimmie nere vid vattnet och tittade på fyrverkerier! MYS <3

 
jimmie med irish coffee och jag med corona på en mysig pub. som ni kanske ser var jag lite sjuk där... bjuder på den.

 
yummie!


Kommentarer
Postat av: Anna.

Äntligen lite bloggande! De har vi saknat..

2010-01-05 @ 22:50:19
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0