muffins och bio

Idag har jag varit ledig så jag satte igång att baka muffins. detta är innan och efter garnering :)

  

Nu har jag jättetråkigt för jag har sminkat mig och är redo för att åka på bio med Jennica, Toffe och Jimmie. Men jag måste vänta på att Jimmie ska hämta mig och det är väl om två timmar eller nåt... Är väldigt uttråkad kan jag berätta. Jag tog lite ego bilder på mig som jag slänger upp, det kan ju vara kul. Eller så. Förresten så är det Snabba Cash vi ska se om någon undra, hoppas den är minst lika bra som boken. Toodles!

  






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad goda dina muffins ser ut :D Med rosa/lila strössel också, hihi.



2010-01-20 @ 17:18:17
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: vbps

ÅH, mumsiga muffins- ge mig! :D

2010-01-20 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0