Lugn & skön fredagskväll

Idag har det inte varit mycket aktivitet. Var ju som sagt på bio igår med Jennica, Toffe och Jimmie. Det var trevligt förrutom att vi såg Avatar :P Igen, såg den i Luleå också... Aja nu har jag dubbelkollat att den verkligen är dålig. Men den är ju grymt bra gjord måste man medge, så det är möjligt att den är bra i 3D.

Låg kvar i sängen tills ungefär klockan två, då vi orkade oss upp till Salem centrum och köpte frukost... Rostbröd och semlor. Shit jag kom på det nu, vi åt aldrig semlorna... Rackarns. Jahapp det var tråkigt. Senare runt halv fem kom mamma och lillen och hämtade mig, vi åkte hem och här är vi nu. Har sett en film och ska snart se en annan. Lugnt och skönt, ligger på golvet och ritar lite ibland och rullar omkring...

Imorgon blir det lite partaj förhoppningsvis :) Börjar ju skolan på måndag så det skulle iofs vara trevligt att vända lite på dygnet till "normalt". Så man kan vara vaken och se dagsljuset någon dag i alla fall. Hm... Eller så tar man helt enkelt vara på lovet :) och är uppe hela nätterna.

Ha de bäst ni som är så vänliga och läser om vad jag skriver...
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej gumman! jag hittade din blogg precis, gud så kul att läsa vad du har för dig! saknar verkligen dig, måste försöka ses snart. brukar komma på knäppa grejer vi brukade hålla på med och skratta för mig själv :) hoppas du mår bra och hade en fin jul och ett galet nyår! fin du var i håret förresten! pussar från mig

2010-01-08 @ 22:59:00
Postat av: Anonym

Ha det bäst du också, sötnos! :) Pussokram

2010-01-10 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0