home sweet home

Hemma igen! Som alltid väldigt skönt att komma hem när man varit borta. Men vi har haft en härlig semester, jag är jättenöjd. Vi har myst och myst och tagit det lugnt och haft det superskönt. Hoppas på att åka upp igen till sommaren och se hur det ser ut där då. Och vara där när det är lite mer ljus, så man kan ta vara på dagarna och hitta på lite mer saker. Nu har det mest varit mys och lugna gatan.

Flyget gick imorse runt tio, var hemma hos Jimmie i Salem vid halv två ungefär. Lagade god lunch sen kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma. Skönt att träffa familjen! Så nu sitter jag här i huset i Järna, fast jag åt frukost i Luleå... Konstigt. Ikväll ska jag och Jimmie på bio med Jennica och Toffe, kul! Så jag ska åka tillbaka till Jimmie om ett par timmar.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0