Chill chill chill :)

Underbart skönt, första dagen i skolan idag. Började vid elva, dagen lunkade på i sakta takt. Håltimmar osv, men det var ändå rätt skönt. Fick reda på att jag är ledig imorgon och på onsdag, lovely! Så imorgon tänkte jag åka och käka i skolan (måste ändå vänta där på lillasyster) och sen ska vi in till stan en sväng. Efter skolan idag så åkte jag pernilla och erica hem till oss och tittade lite på the hills, och jag som är laguna beach besatt var överlycklig över att kristen är tillbaka, muhaha hon är så skön. elak men skön. nu sitter jag och kollar lite på converse skor som jag önskar mej i födelsedagspresent och väntar på min  älskling Jimmie som kommer när som helst.
Godnatt och puss och kram!


grymma kristen cavallari för er som inte vet vem hon är HALLÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0