är vi lika eller?

Hej martinas alla läsare ja har en fundering
jag har hört från flera att ja o idol calle är lika. tex kom de fram
en tjej kompis till martina på krogen och sa OJ vad du o calle är lika
och sen så sa jag det till min syrra att martina tycker att ja o calle e lika och hon funderade
ett tag o brast ut i as garv och sa jo fan ni e ju lika haha!!
kanske ja kan börja bli kallad idol jimmie nu de hade varit lite tufft =)
fast själv tycker ja inte alls vi e specielt lika ps martina tycker calle e SKIIIIIT snygg de har man ju inte hört en
gång derekt.
Kommentera!



 


Kommentarer
Postat av: Mamma Carro

Hej min son, först trodde jag att det var Martina som var lik Calle - höll inte riktigt med... ;) Det är väl inte så konstigt att Martina gillar Calles utseende om han är lik dig...? :)

2010-01-07 @ 09:38:52
Postat av: Amanda

Haha, jo ni är faktiskt rätt lika! :D Fast Calle har bredare ansikte än du, typ lite ihoptryckt. :)

2010-01-07 @ 13:15:48
Postat av: Elin

Haha ja lite faktiskt.

2010-01-07 @ 14:25:15
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0