Härliga fredag

Kom just hem från Södertälje, har precis duschat och nu tänkte jag packa ihop skidor och allt. Imorgon åker vi till Kungsberget! Ska bli så kuuuuuul, har inte åkt på två år så jag längtar som tusan. Eftersom mina skidor är för små så får jag låna mammas, tur det så man slipper hyra. Man vill ju inte slösa någon åk-tid! Ikväll blir det lugna gatan eftersom bussen går från Cityterminalen kl 07.00 imorgon bitti. Vilket betyder att vi kommer behöva åka vid halv sex, puh...
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mami

Du tar väl hand om mina vita pärlor ordentligt... ;) Ha så kul i backarna, hoppas ni får en fantastisk dag!

Pussar o kramar

2010-02-27 @ 09:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0