Första dagen hemma i vintern igen

Det känns... sådär. Jag skulle nog vilja påstå att det vore skönare att vakna upp med blå himmel och strålande sol. Och att ha ett enda bekymmer, poolen eller stranden idag?

Men men, tillbaka i verkligheten igen. Mamma och pappa kom och hämtade oss på Arlanda och det var ju såklart mysigt att träffa dom igen! När man är van att träffa varandra varje dag så blir en vecka ifrån varandra väldigt långt! Direkt när jag kommit hem så kom Jimmie också :) härligt, vi som saknat varandra så mycket. Min underbara älskling! 

Idag är jag faktiskt ledig, rättså skönt skulle jag säga! Tänkte ta mig en promenad upp på järna alldeles strax, senare idag ska jag träffa Jennica, det blir roligt! Förhoppningsvis hakar Anna också. Imorgon och på fredag är det projektdagar i skolan så det känns väldigt skönt. Vi ska alltså bara jobba med projektarbetet, känns skönt efter en omladdning att komma tillbaka till en lugn vecka. Vad bra jag har det!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0