dålig uppdatering

Det här äckliga vädret gör mig inte på humör för mycket, speciellt inte blogga. men nu gör jag det i alla fall. idag när jag öppnade skåpet i skolan så låg där ett försök till att sprida glädje, märkte senare att alla i skolan fått ett sånt här. någon i skolan har gått runt och lagt röda pappershjärtan med diverse budskap på... märkligt. här nedanför är en bild på den lappen jag fick. pernilla fick samma lapp, det fanns även lappar som "du är snygg" och "du är bättre än vad du tror". vilken idé, men det var ju faktiskt lite trevligt.



Inte för att jag bryr mig så mycket om Jesus... Men det var ju en snäll tanke i alla fall :)
Ikväll blir det sova tidigt, ska försöka vända tillbaka dygnsrytmen efter en tokig helg. I fredags firade vi Bea som fyllde 20! Först kalas hemma hos henne med tårta & alkohol sedan utgång. Blev väldigt mycket, så jag blev liggandes i sängen till klockan halv åtta lördag kväll. På lördagen var det förkrök hos Jennica och Toffe sedan utgång. Blev The Strip som jag inte gillar men vi hade rätt kul ändå :)


Haha vi var ju helt enkelt tvungna att testa!

Nu ska jag iväg och inte göra någonting. Ska ju upp till skolan imorgon och tänkte försöka vara pigg för en gångs skull. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0