Ynklig

Visst får man ha sina ynkliga dagar? Är sjuk och har inte orkat lämna soffan alls idag. Jag låg här och var sjukt törstig i säkert en timme innan jag hade samlat tillräckligt med kraft för att hämta min lokaflaska borta vid sängen 8 meter bort. Som ni förstår var jag alltså hemma från jobbet idag. Känns inte alls kul, för det första är jag ju rätt ny på jobbet och vill inte vara sjuk och stanna hemma, för det andra liter jag ju av sällskapssjuka så jag tycker det är sjukt tråkigt.

Jennica var ju i alla fall här igår, vi hade jättemysigt. Snackade och bara myste och kollade tv. Hon sov kvar och åkte väl iväg runt 11- eller 12tiden idag. Pernilla sitter nu på bussen påväg hit. Herregud jag har ju bara varit själv i några timmar... Måste bli bättre på att umgås med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0