ledig!

Nu är jag ledig i två dagar wiii :) imorgon ska jag städa och göra massa tråk, på onsdag blir det julshopping med syster. Som vanligt ute i sista sekunden och ska handla julklappar!

Jimmie och jag hade värsta myskvällen igår, när jag slutade så åkte jag hem och sen satte vi igång och var hur ambitiösa som helst. Vi gjorde pannkakor till middag och sen bakade vi pepparkakshus. Eller nej, vi SKULLE bakat pepparkakshus. Egen design. Men som dom två otåliga dampungar vi är så gjorde vi framsidan och en gavel. Sen ledsade vi. Så det blev två stora hjärtan istället, jag dekorerade mitt. Sen upptäckte jag att vi inte hade nåt frukostbröd och affären var stängd så det var bara att sätta igång att baka bröd. Här nedanför kommer beviset. Förresten så hällde Jimmie i karamellfärg i pankisarna det är därför dom ser ut som dom gör! :) Men goda var dom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0