Ännu ynkligare!

Usch idag mår jag ännu sämre än vad jag gjorde igår... Asjobbigt! Har ont i hela huvet, asså i öronen, pannan, näsan, kinderna... I munnen också! Jättekonstigt. Och nyser och hostar. Stackars mig! Sitter för tillfället i telefonkö till CSN för att säga att jag slutat plugga och sånt. Och börja betala tillbaka lånen... Kul. Det är alltid superlång kö när man ringer dit, man ledsar ju och lägger på istället. Men nu är det faktiskt dags.

Idag kommer Anna hit när hon slutat jobbet, vi ska ta en sväng till apoteket för att göra mig frisk. Sen ska vi bara ta det lugnt. Eventuellt ska jag åka till Järna och sova där inatt men det beror på om jag orkar hålla på att åka buss och tåg och sånt... Vi får se. Snart har jag tvättid. Synd att inte tvätten tvättar sig själv när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0