what's the point

Märker att jag är dålig på att blogga och det är inget kul jag måste bättra mig. Mest för min egen skull, det här är ju ungefär som en dagbok och det är riktigt kul att gå tillbaka och läsa senare.

Idag är det en riktigt fin dag för första gången på väldigt länge, och då ska alla tajma det med att vara i skolan eller jobba. Förrutom jag som sitter här inne i läggan... Jag längtar sjukt mycket till min utbildning börjar!! Nu är det bara en vecka en kvar. Längtar längtar längtar.

Det som hänt sen jag skrev sist är att jag och Lisa hade en väldigt trevlig kväll i onsdags, var ute i Södertälje och tog några öl. Några fler än planerat. Men det var riktigt kul! I torsdags gick jag, Lisa, Pernilla och Maja och såg Johnossi som spelade i stadsparken i Södertälje. Dom var bra som väntat. HERREGUD nu fick jag nästan hjärtattack, posten kom. Jag vänjer mig inte vid det där!! Gör man nånsin det!? Blir lika rädd varje gång det skrapar i dörren och posten trillar ner på golvet. Skit samma, i fredags var jag, Jimmie, Jennica och Toffe här och tittade på film och hade myskväll. I lördags var de också här plus Anna och Pierre och vi drack och drack och drack. För mycket... Men kul hade vi!

Vad som var läskigt var att när vi vaknade här på söndagen (jag, Jimmie, Jennica & Toffe) så upptäckte vi att badbrumsspegeln ligger mitt på golvet i badrummet! Någon har tagit ner den från väggen och lagt den bara på golvet. Men vi prövade dagen efter att ta ner den och det var verkligen inte lätt. Någon har gjort det i sömnen och vi vet inte vem! Skitläskigt tycker jag. Hur som helst, igår var en riktig bakisdag. Ingen av oss orkade prata vi låg framför tvn hela dagen. På kvällen kollade jag och Jimmie film, mys.

Idag är det städdag, har kastat skräp håller på och tvättar och ska strax diska och städa lägenheten. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0