Söndag, en dag kvar!

Det blev en lugn kväll igår. Igen... Lite sådär halvtrist att inte vi har gjort nåt den här helgen men nästa helg då..!! Då blir det party! Kan i och för sig vara skönt att vara utvilad då jag börjar skolan imorgon. Ska bli så sjukt kul! Är verkligen supertaggad. Längtar längtar längtar. Är lite nervös, men på ett bra sätt. Pirrig är rätta ordet! Får se imorgon hur allting gick :)

Idag vaknade jag och Jimmie vid elva tiden, åt lite frukost och jag gick ner till Vårsta biblioteket för att skriva ut papper, bara för att upptäcka att det var stängt. Typiskt! Vi fick då istället åka till Tumba bibliotek, och där var det öppet så det funkade skitbra. Sen åkte vi till världens mysigaste fik som jag måste tipsa om, vid Söderby sjukhus. Dom har rustat upp en gammal villa så den är i toppskick, superfint! Fanns massor av platser både på neder- och övervåningen. Vi satt ute i den trevliga trädgården, jätte mysigt. Åt en varsin foccacia och tog en latte efteråt. Sen fick Jimmie spring i benen så vi var tvugna att åka.

Efter det åkte vi till Biltema och köpte nån grejs till Jimmies bil sen träffade Jennica och Toffe en snabbis. Snart ska vi träffa Anna och Pierre och sen blir det nog att kika på race ikväll. Ha de guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0