Mysdag

Idag sov jag riktigt länge, det var väldigt skönt! Igår var jag i full gång hela dagen, vaknade vid 6-tiden och åkte till Jennica vid 9-10. Var med henne och Johanna hela dagen, bl.a. var vi i Skärholmen och på Ikea. När Jimmie kom hem lagade han en god middag och vi tog ett glas rödvin, somnade sen som en klubbad säl.

Idag sov jag alltså lääänge, väldigt skönt. Vid ett-tiden kom Sarah förbi och kollade in läggan sen bjöd hon på lunch på pizzerian, det var riktigt trevligt. Nu är jag duktig och håller på att tvätta för första gången. Det var verkligen på tiden, de som bodde här innan behövde tvätta innan dom skulle fara iväg utomlands så tvättstugan har varit upptagen. Men nu var det dags! Så jag väntar bara på att den ska bli klar och att min kära sambo ska sluta jobba sen ska vi iväg till Ikea. Både han och jag har presentkort där så det blir storshopping förhoppningsvis! :) 



Kommentarer
Postat av: pills

Fan va kul med IKEA :D:D

2010-08-18 @ 00:14:06
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0