jävligt passivt

Oj vilken lugn dag. Jag har haft sån ro i själen idag, har bara suttit här hemma och myst. Igår kväll var jag ute med Pernilla med vänner och sen följde hon med mig hem och sov här på soffan :) Sen vaknade vi vid tio-tiden, jag diskade och städade lite, sedan gick vi ner till sjön och satte oss på bryggan ett tag. Efter det gick vi till pizzerian och delade på en pizza och sen tillbaka till soffan. Pernilla åkte hem vid tre tiden, och sen har jag faktiskt blivit kvar hela dagen. I soffan. Har tittat på alla möjliga tv-program, läst en massa ointressanta bloggar och inte mycket mer. Jo, jag har ätit chips och dip till middag. Jimmie är m.i.a. för tillfället (hos sin chef på middag) så jag har läggan för mig själv :) Jag hittade äntligen min datorsladd som varit borta sen vi flyttade in så nu kan jag äntligen använda datorn igen! Wiii. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0