Trött

Just nu har jag en sån där superkonstig känsla, är jättetrött men vet att jag inte kommer somna när jag väl lägger mig i sängen... Jag och pappa bar upp min säng i datorrummet igår, jag ska byta till det rummet nu på övervåningen. Vårat hus är ett sluttningshus så övervåningen är den våningen man kommer in i först, och det är där the action is. Jag känner mig så ensam längst ner i hörnet på nedervåningen och kan absolut inte sova där om inte Jimmie sover med mig. Så nu har vi äntligen flyttat upp min säng så jag slipper sova i en gnisslig tältsäng, härligt. Trivs bra i mitt rum, verkar inte finnas några märkliga currykryss eller annat som kan störa min skönhetssömn. Nu väntar bara den spännande förvanlingen, ska lägga upp bilder sen när det är klart. Det kommer bli underbart!
Nej, nu ska jag faktiskt försöka sova. Ska till mormor imorgon och sova över där till onsdag, mys. Härligt med lite lantliv och skog!

Love, Martina


Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt att komma bort från allt :) <3

2009-09-29 @ 09:01:53
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skönt att slippa tältsängen, den är ju lite ostabil, minst sagt. Man är alltid lite rädd att man ska ramla rakt igenom resåsen... :)

Låter supermysigt med lantliv, hälsa Kerstin från mig! :)

2009-09-29 @ 13:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0