Stendörren

Gårkvällen blev superlugn & skön. Tittade på två filmer och åt chokladpudding, mums. Jimmie ringde mitt i natten när jag låg och sov (han var nog lite salongsberusad skulle jag tro) och vi hade tydligen snackat ett tag, inget minne av det, wierd. En trött Martina helt enkelt.
Hur som helst, idag ska hela familjen Carlstedt på utflykt. Vi ska ta en liten höstgrillning vid Stendörren, jättemysigt. Har precis tagit en härlig dusch och ska börja göra mig i ordning för att sedan packa picknick-korgen.
Ha en bra lördag allihopa.
Love, martina

Stendörrens naturreservat


Kommentarer
Postat av: anna

Gu va mysigt! de borde vi dra ihop ett gäng o göra nångång

2009-09-05 @ 12:23:39
Postat av: bea

härliiiigt:D

2009-09-05 @ 13:12:24
Postat av: mamsen

Bara man kommer ihåg att ta med sig maten också, då är det ännu bättre... ;-) Puss

2009-09-05 @ 17:25:15
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0