Min stora kärlek

Jag älskar dig mer än du anar Jimmie. Du fångar alltid upp mig.
Även om jag kanske inte visar det alltid så gör det mig glad när jag vet att du vill få mig att må bättre.
Tack för att du står ut med mig, jag vet att jag är besvärlig just nu...
Vilken tur att jag hoppade på dig och började pussa dig vid bardisken den där kvällen för ungefär ett år sen, annars kanske du hade glidit iväg. Du var helt enkelt oemotståndlig! Och är fortfarande. Tänk att vi har varit tillsammans ett helt år snart, undrar om någon trodde det? Haha, eld mot eld. Två envisa idioter. Visst bråkar vi en del, men vårat förhållande är en berg-och-dalbana. Den blir aldrig tråkig.

Snart firar vi våran ett-årsdag och det kommer bli helt underbart!
Jag har planerat något alldeles speciellt för bara bara bara dig och mig.

Tack för att du är du och tack för att du älskar mig.
När du älskar mig, då har jag allt jag behöver.
I'm yours to keep if you want to, det vet du min kärlek!

Tusen ton kärlek till dig Jimmie Carlsson
Din Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0