Inte igen.

Dumma dumma dumma dag. Vad jag ställer till det...
Jag har varit trött på den här dagen sen i morse och nu kan jag inte somna ifrån den heller.
Har suttit och hållt på med mitt nya beroende, mandalas, hela kvällen. Har hittat tre jättebra böcker med jättefina mönster, det blir jättefint när det är klart. Tänk att jag har tålamod med detta, helt otroligt. Men efter att hållt på i några timmar blir man (inte så konstigt nog) trött. Men att vara trött utan att kunna somna är enormt jobbigt!
Ska kika runt på the world wide web ett tag till sen ska jag ge mig på ett nytt försök att sova.

Love, Martina



Ett exempel på hur en Mandala kan se ut. Finns oändligt många olika mönster!
För den som är intresserad vad det är: http://sv.wikipedia.org/wiki/Mandala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0