Försöker igen då.

Ja nu ska jag försöka få det här bloggandet och funka. Förra gången skrev jag två eller tre inlägg tror jag, kul tjej. Men min kära lilla vän Anna övertalade mig att fortsätta så here I am! Har haft en tråkig-men-skön-dag idag. Var ledig från skolan så jag låg hemma och degade, sov länge, åt frukost i sängen till Tyra Banks Show. Sedan har hela dagen bara flytit på, syster kom hem från skolan och vi har pysslat med lite olika grejer, bl.a. bakat chockladbollar och ätit pizza. Och nej, vi är inte så nyttiga av oss :)
Nu är det dags att sova, verkligen. Skulle jag vara uppe längre skulle jag behöva tandpetare till ögonen.
Love, martina.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Men vem har någonsin påstått att carlstedt's systrarna har varit något annat än onyttiga? Haha :)

2009-09-03 @ 21:13:38
URL: http://purcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0