Det är dags för fredagsmys

Idag har varit en kort/lång dag. Bara två lektioner i skolan men otrooligt seeg... Började 10 och slutade 14, helt okej för en fredag tycker jag i alla fall. När jag satt på bussen hem så kom jag och tänka på en sak, är det inte otroligt irriterande med småfjortisar som försöker göra om sina mjukisbyxor till några sorts harlembyxor med hjälp av tusentals hårtofsar längs hela vaderna? Jag bara undrar.
Nu sitter jag här inne i värmen medan det ösregnar och är mörkt ute. För första gången känns det helt okej, efter den här veckan vill jag bara ligga inne ikväll. Äta chokladpudding med grädde och se nån bra film. Lillasyster ska tyvärr ut så det blir jag, mamma och pappa. Hade hoppats att Jimmie ville komma men han skulle spela TV-spel. Hm. Men vi får trevligt ändå, en liten mystrio :)
Så nu är det alltså dags för fredagsmys, underbart med helg.
Ta hand om er allihopa!
Love, martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0