Världens bästa torsdag.

När vi var små och gick på Eneskolan så hade vi en grym rektor. Han brukade komma fram och fråga; Vad är det för dag idag? Vi svarade; Onsdag (ex.). Då sa han alltid; NEJ, det är världens bästa onsdag. Jag antar att han ville intala oss att varje dag var en bra dag och att om vi bara var inställda på det så kunde vi göra dagen till den bästa dagen.

Därför har jag bestämt mig att idag är världens bästa torsdag. Jag ska träffa Jennica klockan två och åka med henne in till Södertälje, hon hade lite ärenden. Sen ska vi träffa Anna och ta en lång promenad i Järna. Vad är bättre än en heldag med två av de bästa brudarna i världen? Inte nog med det så ska jag och lilla Lina ta en fika imorgon, ska bli så himla mysigt för det var evigheter sen vi träffades! Behöver Lina-energi NU! :) Plus att världens bästa pojkvän har lovat mig thaimat imorgon kväll. Lovely.

Nu ska jag ge mig ut och ha en grym dag. Jag ska nog göra slut på alla mina pengar oxå.
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: lilla lina

Det ska bli så himla mysigt ♥ Saknar redan hjärtat! Du ska få massa Lina energi!!!

2009-10-15 @ 13:06:32
URL: http://lysaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0