Nej du.

Nej jag har helt enkelt inte haft lust att uppdatera för jag har inte haft något att säga, så är det.
jag har funderat på en sak, undrar om det bara är jag eller om det här gäller flera. jag har väldigt svårt med att bara göra EN macka. till exempel så gör jag två mackor först. äter dom, blir inte mätt. då gör jag två till. sen kanske jag inte orkar två till men jag skulle aldrig ställa mig och göra bara en tredje macka, en alldeles ensam. Förstår ni vad jag menar? Någon annan som känner såhär? jag har lite märkliga funderingar ibland, i know...

Hade en mysig helg i Rättvik med mami, papi och älskade Jimmie. Hälsade på morbror, hans sambo och deras lilla bebbe som alltså blir min kusin :) första gången jag träffade honom, kul. Riktig goding med runda kinder!

Idag kommer mormor hit med lite lunch från waynes. Vi ska bara umgås, får se vad vi hittar på :) Sen bär det av till Salem för att träffa kärleken, han kommer ju alltid hit så jag har lovat att åka till honom. Jag har faktiskt blivit lovad thai-mat och en tårtbit på cafét. INTE DÅLIGT.
Vi hörs när vi hörs!
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gör heller aldrig en ensam macka!

2009-10-07 @ 14:05:44
URL: http://aspblad.wordpress.com
Postat av: anna

Har nog aldrig hänt att ja har gjort en macka, utan alltid två. men aldrig tre heller, bara om dom är ytte pytte små

2009-10-07 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0