Mitt nya rum

Såhär ser det alltså ut i mitt nya rum som pappa målat och gjort så fint. Jimmie älsklingen hjälpte till med fondtapeten, som dessutom var en julklapp till mig från honom. Det är helt underbart nu, precis som jag ville ha det! Nu fattas det bara lite hyllor och tavlor som jag ska sätta upp så fort jag får tid. Eller tja... lust rättare sagt. Jag vill ha gott om tid på mig för det för det är så kul att fixa med. Det får nog bli på söndag.







Min grymma fondtapet som Jimmie gav mig i julklapp. Den är så jag, tack älskling!



Burkarna har jag gjort själv med konservburkar och lite scrapbooking papper, omslagspapper, lim och omsorg!
Ni ser även min väldigt mogna och vuxna princess-dagbok som ligger där på hörnet.



Min garderob på hjul till de kläder som absolut måste hänga, de viktigaste byxorna och... YES! Min paljettröja ;)

Min fina skohylla. Denna underbara lilla möbel är faktiskt egendesignad, ihopsnickrad av mig (lite), Jimmie (nästan allt) och Anna (slipade dom där runda pinnarna).

Sist men inte minst, en bild på den stolta ägarinnan till världens finaste prinsessrum. Okej, den här bilden passar inte in. Men vet ni vad, jag hade rosa hår där i somras! GRYMT VA!?

Love, Martina


Kommentarer
Postat av: Mami

Världens finaste rum till världens finaste tjej!

Tänk att det kan vara så här städat och fint alltid nu när du har flyttat upp... fantastiskt! ;)

2009-10-29 @ 09:32:30
Postat av: pills

Va fint rummet är :) Fondväggen är grym! :D

2009-10-29 @ 11:07:12
URL: http://tuuddiluu.blogg.se/
Postat av: lina

åhh vad fint till världens bästa tjej <3

2009-10-29 @ 12:23:14
URL: http://lysaker.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kalasfint! :D

2009-10-30 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0