M J

Sitter just nu och lyssnar på Michael Jackson, Will you be there. Det är helt otroligt vad bra han var. Kollar runt på youtube och vilket klipp man än väljer så är han grym på alla. Han var verkligen en ikon, det är inte många som blir så stora. Visst, han var väldigt märklig och man hade sina synpunkter om honom. Men hans musik är underbar och kommer alltid att vara det. Han är grym helt enkelt!

Längtar redan till lördag, ska gå ut för första gången sen... Hm. Ja, väldigt länge. Lusten och energin har helt enkelt inte funnits där men igår slog den över mig, helt oväntat. Så idag ska jag och mamma åka och köpa min fina pajlett tröja och lite annat som jag ska ha på mig. Det blir great! Efter det ska vi hämta upp Pernilla som sovit hos Nicki och sen ska vi åka till Heron och se Allt för min syster. Jag läste den boken för några år sedan och bara älskade den. Till er som ska läsa den: Varning! Gråtframkallande. Ha näsdukar i beredskap! Hur som helst så fick jag för några veckor sen reda på att den går på bio och idag ska jag, mamma och lillasyster gå och se den. Hoppas verkligen den är lika bra som boken annars blir jag riktigt besviken.



Jag har funderat lite på en sak. Jag är chipsgalen och jag älskar Pringles, speciellt dom gröna. Men jag köpte dom häromdagen och märkte att dom har börjat med nya förpackningar där det står att det är 90 st chips i paketet. Och om man heter Martina och är lite av ett kontrollfreak så är det väl ganska självklart att man räknar dom, bara sådär för att kolla att det verkligen är 90 st. Men hur bra är den idén egentligen?? Jag fick ju panik när jag kom upp till 45. Herregud, jag hade ju ätit halva röret helt själv. Då sa Pernilla att hon kunde hjälpa mig att äta så jag kunde slippa hålla räkningen. Tack Pernilla vilken ängel du är! Hon räddade mig från att få en väldig ångest över hur mycket chips jag åt. Nu märks det bara på vågen men vem har sagt att man behöver väga sig ;) haaa, haaaa, är man smart eller vad!? :D

Love, Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0