Lunch

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra till lunch... Det är inte lätt att bestämma ska jag säga. Korv och mos, köttbullar mos och brunsås, omelett, potatis... Det finns så mycket att välja på så jag får beslutsångest. Jaja, jag kommer nog fram till något klokt och väldigt intressant beslut senare.

Har varit en sväng i Södertälje med mami, sedan en sväng till Saltå. Nu sitter jag här hemma och har nog tänkt att inte göra någonting. Jag har ingen bra dag idag så jag ska nog bara titta på Dirty Dancing och äta sorbetglass. Det är en jättebra sysselsättning när man inte vill göra något. Jag har ju världens mysigaste rum att titta på film i nu också, yeah!

Jag önskar att jag var duktig på att baka bullar, i såna fall hade jag gjort det nu. Det är bullväder ute idag gott folk och då behöver man mjölk och nybakta bullar, mmh, det finns nog ingen som tycker något annat.

Nu ska jag och mina stora funderingar vila och titta på film hade jag tänkt. Och göra lunch...
Love, Martina


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, bullar låter svin mys! :)

2009-10-22 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0