Grym gårkväll, grym dag idag

Filmen igår var kanon! Långt över förväntan. Den höll faktiskt samma klass som boken, om inte högre. Gud vad tårarna rann, biosalongen var inte den bästa platsen att se den här filmen. Publiken snyftade i kör och det gick nog åt en och annan näsduk därinne. Jag ger den 4 av 5, inte många filmer är femmor men fyror är ju sällsynt också. Så det är ett väldigt bra betyg. Hade en jättemysig kväll med mamma och Pernilla, gick först och handlade lite sen åkte vi som sagt till Heron. Det blev grekisk kolgrill, inte vad jag hade planerat. Av någon konstig anledning faller jag alltid för Pernilla-trycket. Jag har fått för mig att jag måste välja det hon väljer. Annars blir jag extremt avundsjuk. Och eftersom hon var bestämd på kycklingspett med pommes och tsatsiki så var det alltså vad jag också fick äta. Men det var toppen. Myskväll!

Idag vaknade jag väldigt sent, men det var skönt att få sova ut. Vaknade vid 12-tiden tror jag. Eller rättare sagt var det då jag vaknade till liv och fick krafterna till att titta på klockan. Gick mest runt hemma sen, kollade på inspelningen av gårdagens DHW. Lockade sen håret för att fördriva tiden till att min PINGLA ANNA PANNA skulle komma :) Hon kom till mig runt fem, vi pratade och käkade lite nudlar sen tog vi sju tåget till Södertälje och tog en fika på gamla vanliga Wayne´s. Skärpning med cookiesen säger jag! Usch, torris. Men det var mysigt, snackade om allt och alla och hade det allmänt trevligt :) Tog kvart i nio bussen hem och nu sitter jag här. I lillasysters rum. Med lillasysters dator. Tack för lånet sis! ;)

Imorgon blir det kak-bak (drömmar, mmmmmh!) och sen middag hos mormor som fyller år, trevligt!
Slänger in några grymma bilder på mig från idag, för er som möjligtvis skulle vara intresserade av hur mina lockar blev eller vad dagens outfit bestod av.
Ha en trevlig kväll!
Love, Martina

   

Kommentarer
Postat av: Mami

Fiiiiin!

2009-10-29 @ 00:25:13
Postat av: amanda

vilka fina lockar :D

2009-10-29 @ 13:43:53
URL: http://amandasandberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så otroligt fin, snygg och söt! <3

2009-10-30 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0