Drömmar, drömmar, drömmar

Våra kakor blir awesome! Håller på att baka för fullt just nu. Fick precis smaka en och dom blir grymma, min mamma är drömbakaren nummer ett helt enkelt! Snart blir det kalas hos mormor, mysigt.
Lägger upp bilder på kakorna senare.
Btw, lyssnar just nu på Pogues - Fairytale of New York. Helt grym låt. Efter jag såg min favoritfilm PS. I love you så älskar jag verkligen den musiken. Jimmie hade en hel mapp full med irländsk musik, och jag gillar det verkligen. Men tyvärr är ju han i Eskilstuna just nu så jag kan inte få musiken från honom... Om någon har några tips på artister eller band som gör sån musik får ni gärna tipsa för jag kan inte så mycket, men jag vill bara höra mer, mer, mer!
Love, Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0